Blogtrottr
udn廣電港陸星聞
udn廣電港陸:提供聯合報系影視新聞,內容包括節目資訊、港陸明星、廣電名人動態。 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
張智霖客串 與老婆飆戲
Oct 1st 2013, 21:07

張智霖將客串《龍門鏢局》與老婆袁詠儀飆戲。
取材自揚子晚報
憑藉《衝上雲霄2》中「cool魔」一角,張智霖的人氣急速飆升。揚子晚報報導,張智霖日前透露,老婆袁詠儀正在雲南拍《龍門鏢局》,而自己很快也要加盟,他說:「下個月我要去客串一個角色,與老婆袁詠儀同場飆戲。電影版《衝上雲霄2》也在計畫中,我應該還是演『cool魔』。」

說到袁詠儀在《龍門鏢局》的表現時,張智霖笑著回應:「我看了之後笑到抽筋,這部劇袁詠儀的喜劇演得真的很棒,我要向老婆學習。」

據報導,談到他們的寶貝兒子,一向展示慈父形象的張智霖說:「小孩的童年是很短暫的,所以希望多陪他,他媽媽一直比較嚴厲,那我就只好扮演好人的角色了。兒子更喜歡跟我玩,因為我從來不吼他。」

張智霖將客串《龍門鏢局》與老婆袁詠儀飆戲。 / 取材自揚子晚報張智霖將客串《龍門鏢局》與老婆袁詠儀飆戲。 /

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()