Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Compare Hotels

Find great prices for amazing hotels wherever your next destination may be. It's simple to search 100+ sites at once!
From our sponsors
[反推] 我買momo蘭蔻超水妍系列過敏了
Nov 26th 2013, 20:23, by aizai

作者aizai (aizai)

看板BeautySalon

標題[反推] 我買momo蘭蔻超水妍系列過敏了

時間Tue Nov 26 20:23:16 2013

保養品過敏其實也是運氣運氣 有人用不錯 有人用就過敏 我有時買保養品過敏就摸摸鼻子 想也許就不適合吧 但是"""" 我手邊就有一組之前買小黑瓶送的超水妍整套贈品 因為我覺得很好用 所以想還沒用完之前先囤貨 這次沒有到專櫃買 有momo折價券就到momo買 momo的貨送來後 我只用了左臉 有點刺痛 是我之前用從來沒有的 "幸好" 我之前櫃上送的還沒用完 所以我決定做個實驗 我同時上了同樣商品(超水妍的化妝水+精華) 左臉momo~~~右臉專櫃品 結果左臉整個大泛紅+癢 我過了十秒就整個趕快洗掉 然後右臉一點問題都沒有 大平台也不一定是好貨阿 包裝、味道、質地顏色幾乎是一模一樣 momo的多了一點點的酒精味 老實說要不是我手邊有專櫃貨 根本比不出來 而且塗在手上也看不出來 塗在臉上 高下立辨 十秒鐘過敏 專櫃贈品我用了快一個月完全沒事 想把自己的經驗跟大家講一下 ps我後來又在pchome訂了一樣的東西 還沒送到 希望這次是個滿意的購物經驗> ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.248.140.158

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()