Blogtrottr
批踢踢實業坊 give 板
 
[心得] 再次感謝allen12126大大
Nov 12th 2013, 20:50, by happiness062

作者happiness062 (小貓)

看板give

標題[心得] 再次感謝allen12126大大

時間Tue Nov 12 20:50:44 2013

這次已經是第三次跟allen大索取了:-) 非常感謝allen大的慷慨!!!! 而且allen大今天還提早到 還好我都習慣提早抵達,不然還要讓allen大等我,就太不好意思了^^ 非常謝謝allen大給的B群!!(我可以安心的熬夜k書爆肝了XDDD) 還有謝謝allen贈送的袋中袋^^ 等我把我目前使用的袋中袋清洗乾淨後,再拿回板上贈送(這是之前另一位m大板友的贈送給我的愛心^^) 總而言之,allen大謝謝你 也希望許多奇怪的人和莫名奇妙的事可以趕快離你遠去:-) 好心有好報的!!!! -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.193.130.233

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()