Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 科學常識 - 發問中 
求解夢...結婚,佛像倒....緊張 20點..
Jul 31st 2013, 23:19

我媽媽昨天早上睡醒 夢到自己穿著漂亮的衣服又在結婚 結果嚇醒......(我母親已經結婚

因該是下午左右 又夢到佛像突然倒了...是一尊不認識的佛像....(我媽說好像是彌勒佛

因為我家是信佛教的,做到這種夢..問了一些人 看一些書 都是不好的預兆

害我媽現在都悶悶的 求解答與解決辦法 懇請有緣人仕幫忙 謝謝......

有任何需要我補充的都可以提問 謝謝大家熱心幫助

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()