Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Facebook 板
[詢問] 如何刪除信用卡記錄
Jul 3rd 2013, 11:52, by marsdidi

作者marsdidi (像現泡一樣回甘)

看板Facebook

標題[詢問] 如何刪除信用卡記錄

時間Wed Jul 3 11:52:05 2013

☑ 我確認我已經按 z 瀏覽過精華區且也用 / 功能搜尋過板面上相關文章 注意:請按 Ctrl+X 再按 T 修改文章標題使之包含應用程式名稱 ─────────────────────────────────────── 在下曾經為了某款遊戲而用信用卡買了FB幣和該遊戲幣 再買的時候當然會填一些信用卡資料~~以便購買 但是問題來了~~當我再按購買時~~卻不用再填 也就是它以記憶在裡面 也就是說不管是誰 只要有我的帳號就可以用我的信用卡買遊戲幣 我很擔心~~雖然我的帳號只有我用 但是要是哪天被盜了 還真是危險@@ 有沒有辦法將那些資料刪除??? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.133.5.158

boafans:從帳號設定內的交易付款,由付款方式內移除即可。 G到的~ 07/03 11:57

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()