Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 give 板
[贈送] 台中 老四川湯頭+蔬菜+餃類
Jul 4th 2013, 00:49, by Cosmoswalker

作者Cosmoswalker (把撞球檯當床睡的男人)

看板give

標題[贈送] 台中 老四川湯頭+蔬菜+餃類

時間Thu Jul 4 00:49:05 2013

物 品:台中老四川麻辣火鍋紅白湯頭+餃類半盤+蔬菜拼盤,全程公筷母匙 到期日(食品及美妝品請加上到期日):大概三天吧 領取地點:靜宜弘光一帶 期 限:送出為止 聯絡方法:站內信,請留電話。 備 註:全程公筷母匙,剛出爐的紅白湯頭,打包回家甚至還沒放進冰箱。 全盤幾乎未動的蔬菜拼盤+半盤的餃類(生食)。 有煮過牛肉,所以如果不能吃牛肉的網友請注意一下。 當初實在點太多了,基於不浪費食物的精神就打包回來,但是家中 沒有烹飪工具,因此希望能贈送出去。 如果可以現在就來領取的話,我會非常感謝你。 希望是在靜宜弘光大學附近。 以距離近或能立刻領取者為優先。 -- 「戰爭結束後,我就要回鄉下結婚了」 「可惡!原來是這麼回事!」 「我才不跟可能是兇手的人待在同一地方,我要先回房了」 「先替我保管,等打完這場戰爭之後再還我吧...咦?什麼聲音,我去看看」 「等這一切結束後,我有些話想跟妳說!」 「最壞的情況已經過去,台灣景氣已經觸底。」 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.35.175.109 Cosmoswalker:轉錄至看板 PU_Family 07/04 00:51

judyang:推好心~ 07/04 01:09

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()