Blogtrottr
MSN 新聞 - 娛樂新聞
MSN 新聞 - 娛樂新聞 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
女神死會了!徐若瑄熱戀放話明年生
Sep 29th 2013, 01:42

娛樂中心/綜合報導
38歲徐若瑄(Vivian)害羞承認戀愛中!昨(28)日出席時尚派對,透露目前重視養生,更直喊自己正在「趕時間」,「我明年要生小孩!」表態要以孫芸芸為榜樣當辣媽,此話一出連連被追問對象身在何方,她大方表態:「我有喜歡的人了。」 Vivian坦承感情剛萌芽,「到我這年紀,已經不想再你問我躲了。」她滿臉笑意,將幸福詔告天下:「我很喜歡他,他也非常喜歡我!」和小開前男友友賀錫敬分手已2年,當時對方常被狗仔跟拍,戀愛見光死。

女神如她,喊著想婚卻苦無對象,積極投入拍片總工作滿檔,此時坦承戀愛進行式,問及另一半是否為工作人員,她笑稱:「上帝的安排啊!」之後態度轉趨低調:「剛剛開始,小心呵護。」何時公開?她自若道:「等我一下,等我的好消息。」

【加入MSN 新聞粉絲團】

內容來源 : NOWnews 更新日期 : 2013/9/29 10:48

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()