Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 發問中 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
做愛時射不出精液是陽痿嗎?
Sep 16th 2013, 19:21

如題
我在做愛時(這是第一次經驗)
才剛脫衣服我已經慾火焚身
經過一番愛撫 我已經勃起 而且也順利插入..
但是做了一陣子之後
就是沒有什麼要射出來的感覺(連女友都覺得快不耐煩了
過程中她都有叫 而且我們還一直換姿勢
到最後只好拔出來自己用手打出來...

老實說我在做愛過程中 心裡上真的感到"好像沒想的那麼爽?"
所以在換姿勢時和要去拿保險套時我有點軟掉(都要重新愛撫

做了很久都射不出來,但是拔出來自己打 馬上就出來了
聽說這樣是射精延遲症
還有我有戴套 擦進去沒有什麼感覺(可能我女友太鬆吧?)
所以換姿勢時或是我們笑場 我就有軟掉的情況

結束之後我總覺得心裡有點受傷
該不會我這麼年輕就陽痿了吧(20歲)
到底這是陽痿還是延遲射精呢.....

我女友比我大 她經驗一定比我豐富
很怕她會去做比較 然後覺得我很弱之類的...
我也不確定是不是戴保險套所以沒什麼FU
還是因為我以前都是靠看A片自行解決造成我的胃口變大~才會在過程中沒有FU...

求解....不然下一次做我一定會很有壓力...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()