Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Kindle Book Deals

We find the best deals on best-selling Kindle books for you. Just tell us which genres you love and we'll do the rest. The best part? It's completely free!
From our sponsors
realtek網路 vista 好像被我刪掉了怎救回呢?
Sep 16th 2013, 18:44

知識問題|

發問者: mic ( 初學者 5 級)
發問時間: 2013-09-17 02:44:57 ( 還有 9 天發問到期 )
解答贈點: 15 ( 共有 0 人贊助 )
回答: 0 0

我的電腦是 VAIO S15系列的...
http://store.sony.com.tw/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Sony-SonyStyle-Site/zh_TW/-/TWD/ViewProductDetail-Start;pgid=YzN0SIZj0fhSR0HuQSIfyIBH0000O1RSNCse?ProductUUID=cuwKAQs_cygAAAE3bfEOELef&CatalogCategoryID=H5TAqBRiQa8AAAEs_iMYwD4d
這一台,事情是這樣的. 在剛剛我看到我的電腦好像跑出一個很奇怪得程式,一開機時就出現,我當下就覺得這是甚麼鬼阿,馬上想從新增移除那裏把他刪掉,結果刪他刪不成(一堆奇怪的理由),反而把REALTEK XXXXXX甚麼的刪掉...因為他的圖案就是一個螃蟹很像病毒...結果一刪玩我的電腦馬上不能使用ADSL,完全不能撥號連線...
只能使用原本筆電的無線上網,因為我是大學生最近上課都會需要用到電腦,所以想先請問一下廣大的網友,有沒有甚麼程式能安裝回來,我上網找的程式裝了反而都沒救...
https://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?lang=zht&changeLang=true&DwnldID=20759
這是我上網找到的軟體...但是這一個不能,只好上來求救了!!
大家幫個忙,謝謝...

馬上按讚  加入 Yahoo! 奇摩 知識+  粉絲團

最新筆記型電腦

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()