Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
過腰長髮該如何保養?
Jun 22nd 2013, 09:50

我的頭髮很長(超過腰)
髮尾多少有點乾燥分岔
頭髮偏細 所以不是很大撮
沒染過也沒燙過

我有在髮尾用潤髮還有擦保濕
分岔也會時不時去修掉一些
所以乾燥是不會很嚴重

因為值青春期吧
頭髮靠近頭皮會比較油
如果一天不洗就會抓狂

問題來了
會不會因為天天洗頭造成髮尾乾澀?
但如果我不天天洗頭我又很不舒服
那我該?

(洗髮精有依照個人需求使用
而不是整個家都共用同樣的)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()