Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 運動體育 - 發問中
我想買中古車 有請各位大大幫忙我疑問
Jun 3rd 2013, 05:02

我想買中古車 喜美八代也就是K12
我看了hot大聯盟看中兩台還不錯的
一台65.8萬 年分2011出廠2.0 都不錯RR大包 黑內裝 里程數3.3KM
一台56.8萬 年分2010出廠1.8 也一樣RR大包 黑內裝 里程數3.8KM
配備都頂的
1.『為什麼價錢差這麼多』??
2.『因為有發生什麼事車子價錢才差那麼多嗎??』
規格都一樣 價錢就差了這麼多
打去問 65.8萬那個服務還不錯 說有空再來看 不喜歡做朋友也好
打去問56.8萬那個服務就有點普普通通 一直叫我今天還明天去問一直問我要不要來看阿先付訂金阿啥的
3.『這代表者什麼』??

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()