close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 電視劇演雙胞胎串供
Nov 17th 2013, 10:02, by inestseng

作者inestseng (天曉得放什麼暱稱)

看板ask

標題[請問] 電視劇演雙胞胎串供

時間Sun Nov 17 10:02:09 2013

抱歉我大概找過日劇版跟韓劇版了 以為劇情可能出現在日劇legal high或韓劇聽見你的聲音 但因為我也看過其他警探或法庭戲 想説來問版討教比較不會被笑 ^^" 是這樣的 依稀記得這雙胞胎其中一人殺了工作地點的店長 我想再看看連續劇裡面是怎麼推論罪名成立 減刑與否 還有帥氣雙胞胎的聰明和無奈... 不好意思要請版眾幫忙想想是出現在哪齣劇的哪一集 如果有需要我可以轉批幣給你(但我可能得順便問怎麼轉批幣了 太久沒用) 謝謝回應 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.44.25.201 ※ 編輯: inestseng 來自: 114.44.25.201 (11/17 10:05)

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()