Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
[問題] 請問長天科技
Nov 13th 2013, 15:57, by according17

作者according17 (在這裡我卡了很久)

看板Salary

標題[問題] 請問長天科技

時間Wed Nov 13 15:57:18 2013

這家的風評文化與待遇 大約是如何呢? 小弟菜鳥新人 私自希望能待在可學到東西的職缺 重複性質太過於繁複的工作我暫時都沒考慮 投遞了這家公司的硬體工程師 不曉得有無前輩知道這項職缺的工作內容呢? 我還蠻想努力個一陣子轉FAE或是業務的 這樣的願望 這公司適合嗎? 因為說實在 新竹離我家真的有點遠.. 最近都在找新竹的工作 面試一間 來回可能要花一天 希望能有前輩點醒我 給我建議 若不是挺好 我可能考慮去省這筆車錢了 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.117.11.112

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    yuahong1 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()